❕❕❕❕POZOR! Chyba systému GLS o rok starých zásilkách. Pro informace klikni ❕❕❕❕
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-15:30 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
05.06.2023
CHYBA GLS - VADNÉ INFORMACE K ZÁSILKÁM
Vážení zákaznicí!Chyba systému GLS chybně odesílá zákazníkům informace k vyzvednutí rok starých zásilek, nejen z našeho e-shopu. Na tuto zprávu prosím... číst celé
16.05.2023
GLS kurýr 16.5.2023 - PORUCHA NA VOZIDLE
Z důvodů poruchy na vozidle, neproběhne svoz kurýra GLS dne 16.5.2023. Balíčky budou expedovány následující den 17.5.2023. Děkujeme za pochopení.  číst celé
20.04.2023
AlzaBoxy POZOR!!
Z důvodu akcí na Alze doporučujeme zvážit, zda si necháte svoji zásilku nechat doručovat do AlzaBoxů. Vždy má přednost Alza, které boxy patří. Ostatní... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Hodnocení a doporučení
  3. Ověřeno zákazníky - hodnocení
Hodnocení našeho e-shopu, ověřeno zákazníky.

Náš e-shop je zapojen do programu „OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY“ na Heuréce, kam můžou psát své hodnocení naši zákazníci, kteří nakoupili v našem e-shopu, kde jsme získali certifikát „OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY“.

Výběrem e‑shopu s certifikátem Ověřeno zákazníky eliminujete rizika a případné problémy spojené s nákupem. Po proběhlém nákupu věnujte pár minut dotazníku k ohodnocení e‑shopu a předejte své zkušenosti budoucím zákazníkům e‑shopu.

Nejčastější dotazy zákazníků:

Kdy mi dotazník přijde?

Po 6 dnech od uskutečnění objednávky. Záleží však na povaze zboží, e‑shopy tuto lhůtu mohou prodloužit dle skladové dostupnosti.

Přijde mi dotazník po každém nákupu?

Ne všechny e‑shopy, které jsou na Heurece, mají o hodnocení zájem. Dotazník vám pošleme, jen když nakoupíte v e‑shopu, který má zavedenou službu Ověřeno zákazníky.

Co mám dělat, když mi přijde dotazník dřív než zboží?

Nic se neděje, dotazník můžete vyplnit, až vám zboží dorazí.

Bude mé hodnocení někde vidět?

Když v dotazníku vyplníte kolonky Shrnutí či Pro a Proti, bude vaše recenze k přečtení na detailu e‑shopu na Heurece.

Jak poznám, zda recenze pochází od skutečného zákazníka?

Příspěvky od zákazníků, kteří vyplnili dotazník spokojenosti, poznáte podle ikonky . Příspěvky od anonymních uživatelů jsou pak označeny ikonkou .

Kde naleznu hodnocení zákazníků?

Hodnocení naleznete přímo na našich stránkách hned na hlavní straně viz : 

Když najedete myší na tuto ikonu, tak se Vám lišta rozbalí, kde uvidíte podrobnější hodnocení 

Pokud kliknete myší na recenze, budete přesměrováni přímo na Heuréku, kde uvidíte detail každého našeho zákazníka, který se rozhodl náš e-shop ohodnotit včetně našeho komentáře.

Pokud chcete navštívit stránky na Heuréce přímo, můžete přes tento odkaz ZDE

Pokud narazíte na internetu na jiné hodnocení našeho e-shopu, tak nemusí být ověřené a nemusí se jednat o naše zákazníky, kteří u nás nakoupili.

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Kde nás najdete

Rakouská 549,

Milovice, 289 24

mapa zde

Platební brána ComGate

ComGate Payments

 

Kontakty
(Po-Pá, 8-15:30 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz